Tellimis- ja tarneinfo

Kas ladu, kus hoiate tooteid, asub Eestis?
Jah, paljud meie kodulehel müügil olevad tooted asuvad meie laos Tallinnas.

Laos mitte olevate kaupade tellimine – kuidas see käib ja kiiresti kohela jõuab?
Kõigil laos mitte olevatel toodetel on alati juures eeldatav tarneaeg.
Teeme koostööd suurte Euroopa laduga ning saab kauba kätte reeglina 7 päevaga. Kindlasti on võimalus, et tekib tarneprobleem, mis omakorda pikendab Sinu tellimuse kohale jõudmist.
Teeme omaltpoolt alati kõik meist lähtuva, et Sinu tellimus jõuaks võimalikult kiiresti Sinuni – vahel lihtsalt juhtub miskit ootamatut. Kui tunned, et oled enda tellimust liiga kaua oodanud ja soovid seda tühistada, siis kirjuta Meile info@leedi.ee

Kui kiiresti jõuab kaup kohale?
Enamikel juhtudel, kui vormistad tellimuse enne kella 16.00, paneme kauba teele juba samal päeval ning see jõuab reeglina kohale järgmisel tööpäeval. Jõulude paiku võivad tooted hilineda 1-2 päeva seoses pakiautomaatide suure koormusega. Nädalavahetusel vormistatud tellimused pannakse teele esmaspäeviti ning jõuavad kliendini teisipäeval päeva esimeses pooles.

Kuidas on tooted pakendatud?
Tooted pakendatakse läbipaistmatusse pakendis olenevalt tellimuse mõõtmetest ja siust. Paki saatja real on märgitud “FLD Service OÜ”.

Kas võin tellida anonüümselt?
Jah, muidugi. Kui Sa ei soovi, et paki saaja real oleks märgitud Sinu nimi, võid vormistada tellimuse väljamõeldud nimele või kasutada mistahes muud ladina tähtede kombinatsiooni.

Kui palju maksab tarne?
Pakume tasuta tarnet tellimustele, mille kogusumma on vähemalt 50 eurot. Muidu SmartPost maksab 2.95€; Omniva maksab 2.95€.

Kuidas saan tellimuse eest tasuda?
Tasuda on võimalik kõikide Eesti pankade pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele) ning Apple Pay ja Google Pay. Samuti on võimalik tasuda pangakaardi andmeid sisestades. Kõik maksed on kaitstud krüpteerimisega. Meie partner maksete vahendamisel on Eesti ettevõte Montonio. Täiendavaid tasusid maksete teostamiseks klient maksma ei pea.

Mis vahe on Omnival ja SmartPostil?
Kõik SmartPosti parkiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, mis tähendab, et ligipääs neile on tagatud vaid keskuse lahtioleku ajal. Omniva pakiautomaadid asuvad tänaval ning on ligipääsetavad ööpäevaringselt. Külmal aastaajal soovitame kasutada SmartPosti automaate, sest vedelikud, näiteks libestid, võivad Omniva automaatides ära külmuda.

Kas võin kauba tagastada?
Jah, kaupa on võimalik tagastada 100 päeva jooksul, kuid seda vaid juhul, kui see on avamata pakendis. Kuna sekslelud on hügieenitooted, nagu näiteks hambaharjad, rakendub neile 14-päevane tagastusõigus vaid juhul, kui toode on avamata pakendis. Tagastamiseks palun kirjuta meile e-kiri aadressile info@leedi.ee. Kauba tagastamise kulud kannab klient. Tagastamine toimub vaid Omniva või SmartPosti pakiautomaatide kaudu.

Kas saan defektiga toote tagastada?
Kui selgub, et tootel on tehasedefekt, on seda võimalik poodi tagastada. Tagastamisele ei kuulu tooted, mida on kasutatud mitte sihtotstarbeliselt. Tootel ei tohi olla füüsilisi defekte. Kui tootel on aku, kehtib sellele 60-päevane garantii. Algselt kannab tagastamise kulud klient. Kui toote kontrollimisel poes selgub, et tegu on tehasedefektiga, hüvitatakse kliendile saatmiskulud ning tagastatakse defektse toote eest tasutud summa. Tavaliselt teeme tagastuse samal päeval, kuid jätame endale õiguse teha seda 5 tööpäeva jooksul. Probleemsete toodete osas kirjuta aadressile info@leedi.ee.